Yaşanan teknolojik değişimle birlikte, perakendecilerin gündemine yepyeni kavramlar girmeye başladı. Online katalogla başlayan e-ticaret serüveni, artık omnichannel, multi-channel, mobil uygulama, chatbot, click&collect, in-store ordering gibi müşteriyle teması maksimum konfor ve hıza çıkarmaya dönük uygulamalar üzerinden ilerliyor. Drone’lar ile ürün teslimatının gündemde olduğu, eksiklerini otomatik olarak sipariş edebilen buzdolabının üretildiği, akıllı teknolojilerin her gün geliştiği günümüzde, perakende sektörünün geleceğinin teknoloji odaklı olacağını söyleyebiliriz. Logo Yazılım Perakende Çözümlerinden Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Arslan Arslan da ekonomi ve iş dünyasının yakından takip ettiği Bloomberg HT’de yayınlanan Reel Sektör programında, gelişen teknolojilerle birlikte artan rekabet nedeniyle işletmelerin inovatif modellere duyduğu ihtiyacı ve Logo’nun Diva çözümleriyle bu ihtiyaçları nasıl karşıladığını anlatıyor.  

 

Back to Top